چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تصویر درباره کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا توسط شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

درباره کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

درباره کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

کمپین یک جهان برای یک جهان، با اهداف خیرخواهانه با همکاری افراد داوطلب از سرتاسر جهان جهت کمک به ساختن جهان کنونی به جهانی زیباتر ایجاد شده است.

این کمپین در زمان انتشار ویروس کرونا به دستور جناب آقای محمدرضا طاهرخانی، مدیرعامل محترم شرکت علمی، فرهنگی و پژوهشی نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) به عنوان متولی این کمپین تشکیل گردید.

تمامی افراد در سرتاسر جهان می توانند با هر توانایی و تخصصی که دارند برای یک هدف انسانی مشترک مقابله با ویروس کرونا عضوی از کمپین یک جهان برای یک جهان شوند و به اندازه زمان و توان خود برای ساختن جهانی زیباتر تلاش کنند. به صورت کلی این کمپین دارای دو دپارتمان تخصصی و پشتیبانی می باشد که هر یک دارای جزئیات خاص خود می باشند که در مقاله های جداگانه ای به شرح وظایف هر یک به تفصیل پرداخت خواهد شد.

با این حال به صورت کلی از اهداف اولیه این کمپین می توان جلوگیری از تاثیرگذاری شایعات مخرب و غیر علمی در فضای مجازی، و به جای آنها انتشار راه های پیشگیری دارای منبع معتبر و قابل استناد علمی که توسط متخصصان فن ارائه می شود و انتشار این موارد برای استفاده عموم مردم جهان به زبان بین المللی اشاره کرد. همچنین این کمپین در دپارتمان تخصصی خود با بهره گیری از نخبگان علمی از سرتاسر جهان در رشته های ژنتیک، ویروس شناسی، داروسازی، و… نیز در صدد یافتن درمان و یا کشف واکسن ویروس کرونا تلاش می کنند.

در حال حاضر تا غلبه بر ویروس کرونا اولویت کمپین اطلاع رسانی صحیح راه های پیشگیری و یافتن راه های درمان و مقابله با آن است. شایان ذکر است تلاش بر آن است ساختار شکل گرفته همواره حفظ شود و تمام تلاش شرکت حاضر برای جذب حداکثری داوطلبان حقیقی و حقوقی مختلف که دارای دغدغه های مشترک باشند جهت رشد این کمپین برای مقابله با معضلات جهانی در آینده نیز خواهد بود. با وجودی که امیدواریم هرگز شاهد معضل های جهانی عین ویروس کرونا نباشیم ولی این کمپین همواره در خدمت جهانیان برای مقابله علمی و اصولی و عبور از هر نوع بحران مشابه دیگری نیز خواهد بود و رسماً اعلام می کنیم شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو متعهد می شود از تمام منابع خود جهت این امور انسان دوستانه استفاده کند.

شایان ذکر است کمپین کاملاً مستقل بوده و وابسته به هیچ کشور و گروه سیاسی نمی باشد. همچنین با صراحت اعلام می کنیم  ورود به بحران های سیاسی جهان، به هیچ عنوان از اهداف این کمپین نمی باشد بنابراین هرگز در معضلات سیاسی در هیچ جای جهان، کمپین یک جهان برای یک جهان هیچ دخالتی نخواهد داشت.