چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳
تصویر پوستر کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا توسط شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

پوستر کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

پوستر کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

بدین وسیله به اطلاع می رساند شرکت علمی ، فرهنگی و پژوهشی نگرش اندیشمندان پیشرو ( سهامی خاص ) با بهره گیری از تمام امکانات خود یک فراخوان بین المللی تحت عنوان کمپین مقابله با ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) صادر کرده است .

ما نام این کمپین خیر خواهانه ، انسان دوستانه و جهان دوستانه مقابله با ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) را کمپین یک جهان برای یک جهان نامیده ایم . هدف محوری این کمپین بررسی جوانب مختلف ویروس کرونا و انتشار آگاهی سازی های علمی و قابل استناد برای استفاده تمام افراد جهان ، و همچنین پژوهش و آزمایش جهت یافتن راه درمان و هر نوع مقابله با ویروس کرونا می باشد که هر بخش دارای جزئیات خاص خود می باشد .

بی شک در این معضل جهانی ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) ، هر کدام از ما به عنوان یک انسان متمدن وظایفی داریم و شایسته است همه ما برای عبور از آن و یک هدف مشترک بزرگ ، دست در دست هم دهیم . لذا از جنابعالی رسماً دعوت می شود به این کمپین بپیوندید و ما را در این هدف ارزشمند یاری بفرمائید .

از داوطلبان علاقه مند دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات همکاری ، تقسیم حقوق مادی و معنوی همکاری ، فرآیند و چگونگی همکاری، مشاهده دست آوردهای آتی کمپین و نکات پیشگیری از ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) ، و… لطفاً به سایت رسمی شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو در بخش مربوط به کمپین یک جهان برای یک جهان مراجعه فرموده و یا پیج های اینستاگرام رسمی شرکت ، کمپین و مدیریت کمپین حاضر به آدرس های زیر را دنبال فرمایند :

سایت شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

ایسنتاگرام رسمی شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

اینستاگرام رسمی کمپین یک جهان برای یک جهان