جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
تصویر همکاری راهبردی با آکادمی بین المللی علوم گرجستان

آکادمی بین المللی علوم گرجستان

همکاری راهبردی با آکادمی بین المللی علوم گرجستان

آکادمی بین المللی علوم گرجستان، با عقد تفاهم نامه رسمی با شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص)، به جمع همکاران راهبردی و علمی کنفرانس های بین المللی ما پیوست.

بر طبق این تفاهم نامه، آکادمی بین المللی علوم گرجستان به شناسه ملی: ۴۲۷۷۲۷۰۴۳ در شهر تفلیس در کشور گرجستان، دارای دپارتمان ها و دانشکده های مختلف، با امکانات مختلف آکادمی و اساتید شاخص خود، از کنفرانس های بین المللی شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) حمایت خواهد کرد.

همچنین امکان دریافت گواهی نامه رسمی آکادمی بین المللی علوم گرجستان، با مهر برجسته و هولوگرام با امکان استعلام از سایت رسمی آکادمی، برای ارتقاء سوابق و رزومه پژوهشی اساتید، مدیران، دانشجویان، و… از این مرکز آکادمیک، رسمی و بین المللی، برای متقاضیان این گواهی نامه که دارای مقالات پذیرفته شده در همایش های ما هستند نیز فراهم شده است.

شایان به ذکر است که آکادمی بین المللی علوم گرجستان، در کشور ایران با دانشگاه های معتبری چون دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز دارای تفاهم نامه همکاری می باشد.

به امید آنکه سخت کوشی ما برای جذب همکاران مجرب و شاخص علمی و دانشگاهی ملی و بین المللی، بتواند حداکثر نیازهای شما فرهیختگان و پژوهشگران گرامی را بر آورده کند.