دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
تصویر ارتقا سوابق پژوهشی با شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

ارتقا سوابق پژوهشی

ارتقا سوابق پژوهشی با شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص)

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با اهداف کلان پژوهشی جهت ارتقا سطح پژوهشی جامعه فعالیت خود را آغاز کرده است.

امروزه یکی از موازینی که سبب ارتقاء مدیران، اساتید، کارمندان و… در سرتاسر جهان می شود داشتن سوابق پژوهشی متعاقب آن سمت است. به عبارتی دیگر، قطعا برای ارتقا سمت شغلی سازمانی و ارتقا مرتبه دانشگاهی، سوابق پژوهشی شایان می تواند پیش نیاز های دستیابی به این اهداف را بیش از پیش هموار کند.

سوابق پژوهشی در آئین نامه های ارتقا شغل سازمانی و دانشگاهی دارای تاکید به سزا و هر فعالیت دارای امتیازات مشخص به خود می باشد. اگر کمی بررسی و جستجو کنید برای شما روشن می شود که اکثر افرادی که در سازمان و یا دانشگاه شما سمتی بالاتر از شما دارند توانسته اند به خوبی از این امتیازات پژوهشی که پیش نیاز آن سمت است بهره ببرند.

امروزه در سرتاسر جهان پژوهشگران از مرتبه و جایگاه خاص اجتماعی و شغلی برخوردار هستند و برای آنها اهمیت خاصی قائل می باشند. این مورد هر چه کشور پیشرفته تر باشد نمود بهتری از خود نشان می دهد. مثلا امروزه شاید بتوان به جرات گفت در کشور های پیشرفته تقریبا هیچ استاد دانشگاهی را نتوان یافت که بدون فعالیت پژوهشی باشد. اگر کمی بررسی کنید متوجه خواهید شد رقابت مابین اساتید دانشگاه کشور های پیشرفته چنان فشرده است که واقعاً رسیدن به جایگاهی نزدیک به آنها هم می تواند واقعاً رویایی باشد. اساتید دانشگاه کشور های پیشرفته در کنار اینکه زمان بسیار قابل توجه روزانه خود را مصروف پژوهش های بنیادین خود می کنند، دانشجویان خود را نیز به نحوی تربیت کرده اند که همگی چنین باشند.

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با شناسایی به دقت این موارد، قصد آن را دارد برای کشور خود به اندازه توان خود، رشد حقیقی را در فعالیت های پژوهشی دهک های تحصیل کرده جامعه سبب شود. اگر ما کمی به خود سختی بیشتری دهیم و فعالیت پژوهشی خود را افزایش دهیم، به دستیابی به اهداف شخصی خود و اهداف کلان کشور نزدیک تر می شویم. شرکت حاضر رسالت خود را این می داند که با هر چه که در توان دارد، مسیری مشخص و منظم برای تمامی نخبگان کشور جهت پیشبرد اهداف پژوهشی مورد نیاز فراهم کند. امیدواریم که خداوند بزرگ نیز در این مسیر ما را یاری کند…

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که از نقش پژوهش در پیشرفت جایگاه فردی و پیشرفت جامعه خود آگاه هستید، و به هر دلیلی قصد دارید فعالیت پژوهشی خود را افزایش دهید، و به دنبال بستری فراهم و شامل برای بالندگی هرچه بیشتر توانایی های خود می گردید، و علاقه دارید عضو گروهی باشید که همگی به مانند شما به اطلاعات روز پژوهشی دنیا آگاهی دارند و قصد دارند تا جای ممکن خود را به شاخص های این حوضه نزدیک تر کنند، و… به ما اعتماد کنید. ما در شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) به شما اطمینان می دهیم نهایت تلاش خود را کنیم که پایبند تر به اصول و منظم تر از آنی باشیم که حتی آن را ادعا می کنیم…