جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
تصویر مزیت های جانبی همکاری با شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

مزیت های جانبی

مزیت های جانبی همکاری با شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص)

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با هدف جذب حداکثری نخبگان از سر تا سر جهان، هر آنچه را که در توان دارد به انجام خواهد رساند.

نخبگان، دانشمندان و اساتید به صورت مستقیم و غیر مستقیم همواره در بهبود زندگی همه بشریت نقش مستقیم داشته و دارند. کسانی که عمر گران بهای خود را در جهت کسب علم مصروف کرده و همواره مشغول تربیت اندیشمندان آینده می باشند، بیش از آنچه که بتوان در کلمات آن طور که شایسته است تقدیر نمود، اصطلاحا به گردن تمام بشریت حق دارند. کسانی که خداوند همچین نظری به آنها داشته است بایستی وجودشان را در هر محفلی، حقیقتاً در عمل، آن طور که شایسته است تقدیر کرد.

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) قصد دارد هر آنچه که در توان دارد در راستای کسب رضایت همکاران خود قرار دهد. ما قویا اعلام می کنیم که هرگز خط و مشی تماما مادی برای خود (متاسفانه مانند برخی از همکاران) نداشته ایم و قصد داریم این ادعای خود را در طی مسیر لحظه به لحظه در عمل بیشتر ثابت کنیم.

در این راستا قصد داریم در کنار محاسن دیگری که جهت همکاری با ما برای رضایت طرفین همکار پیش بینی کرده ایم، مزیت های جانبی نیز در همایش های شرکت به حد توان ممکن برای همکاران خود فراهم کنیم. بی تردید موارد عنوان شده با توجه هر کنفرانس بنا بر تصمیم کارگروه سیاستگذاری، متولی های دانشگاهی و… مربوط به هر همایش متغیر خواهند بود، با این حال تاکید مدیر عامل شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) بر آن است که در هر همایش بر اساس آنچه که در اختیار دارد دست کم بخشی از این مزیت های تکمیلی را با افتخار جهت قدردانی دوچندان از اساتید فراهم کند. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه تندیس ممهور شده تمام همکاران راهبردی و دانشگاهی، تقدیرنامه اختصاصی هر همایش، گواهینامه همکاری اختصاصی کارگروه های همکار هر همایش، و… برای همکاران خود در کارگروه های مختلف (کارگروه های راهبردی، علمی، سیاستگذاری، متولی ها، و…).
  2. امکان پذیرش رایگان مقالات همکاران خود در کارگروه های مختلف (کارگروه های راهبردی، علمی، سیاستگذاری، متولی ها، و…).
  3. اختصاص تخفیف ویژه برای پرسنل و دانشجویان همکاران خود در کارگروه های مختلف (کارگروه های راهبردی، علمی، سیاستگذاری، متولی ها، و…).
  4. اختصاص تخفیف ویژه برای همکاران خود در کارگروه های مختلف، برای استفاده از خدمات جانبی کنفرانس ها مانند گواهی نامه های بین المللی، چاپ، ترجمه و… .
  5. اختصاص رایگان سخنرانان ویژه کنفرانس ها، از همکاران خود در کارگروه های مختلف (کارگروه های راهبردی، علمی، سیاستگذاری، متولی ها، و…).
  6. حضور رایگان در کنفرانس های شرکت و استفاده تمام از امکانات پیش بینی شده روز همایش، برای همکاران خود در کارگروه های مختلف (کارگروه های راهبردی، علمی، سیاستگذاری، متولی ها، و…).
  7. و…

اگر به دنبال آن هستید که با همکارانی، همکاری نمایید که حقیقتاً ارزش جایگاه والای شما را در کنار خود می دانند، اگر انتظار دارید در عمل مشاهده نمائید که همکاران شما با تمام امکاناتی که در اختیار دارند برای قدردانی از جناب عالی تلاشی می کنند، به ما اعتماد کنید. ما در شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) به شما اطمینان می دهیم نهایت تلاش خود را کنیم که پایبند تر به اصول و منظم تر از آنی باشیم که حتی آن را ادعا می کنیم…