سه شنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۳
تصویر ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی در شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی

شرکت علمی ، فرهنگی و پژوهشی نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با بهره گیری از مجرب ترین مترجمان کشور ، آماده خدمت رسانی در زمینه ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی انواع متون آکادمیک و جنرال به شما هموطنان گرامی می باشد .

مترجمان قابل اعتماد

مترجمان ما از با اخلاق ترین و حرفه ای ترین افراد متخصص می باشند و با تعهد کامل به تمامی اصول حرفه ای کار ، در کنار شما تا جایی که نیاز دارید خواهند بود .

ترجمه انواع متون تخصصی و غیر تخصصی

ما هر نوع نیاز ترجمه متون تخصصی و غیر تخصصی شما را پشتیبانی خواهیم کرد و تیم کامل مترجمان مجرب ما ، آماده ترجمه هر نوع کتاب ، مقاله ، رساله ، طرح پژوهشی ، اختراعات ، مکاتبات ، و… شما سروران گرامی در تمامی موضوع ها ، تخصص ها و گرایش ها می باشند .

پشتیبانی رایگان تا انتهای مسیر

ما همچنین تمام ترجمه های خود را به صورت رایگان پشتیبانی می کنیم ، و در صورتی که در کلیه فرآیند چاپ ، ثبت ، و… پروژه شما خطایی از لحاظ ترجمه مواجه شوید ما متعهد می شویم بدون دریافت هیچ هزینه ای برای شما آن بخش را مجدد بازبینی و تصحیح کنیم .

ترجمه سریع ، ارزان و با کیفیت

شما عزیزان می توانید در سریع ترین زمان ممکن ، با مناسب ترین قیمت ممکن ، ترجمه بسیار با کیفیتی از متن خود در اختیار داشته باشید .

هر کلمه انگلیسی به فارسی فقط ۵۰ تومان

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسی ما به همراه بازبینی دقیق و همچنین پشتیبانی کامل تا انتهای مسیر ، رقمی مابین ۵۰ تا ۸۰ تومان برای هر کلمه خواهد بود .

ارسال آنلاین

در صورت تمایل خواهشمند است فرم زیر را تکمیل کرده و فایل های مورد نظر خود را از طریق فرم زیر ارسال بفرمائید . همکاران دپارتمان ترجمه ما بر اساس فایل های ارسالی جناب عالی ، برآورد زمان و هزینه برای شما خواهند کرد و آنها را به شما اطلاع خواهند داد . در صورتی که زمان و هزینه مورد پذیرش شما قرار گرفت ، بعد از پرداخت هزینه عنوان شده ترجمه شما شروع خواهد شد و در اسرع وقت خدمت شما تقدیم خواهد شد .

پشتیبانی ۲۴ ساعته

شایان ذکر است شما به صورت ۲۴ ساعته می توانید از طریق راه های ارتباطی تماس با ما با شرکت خودتان در ارتباط باشید و تعجیل امور خود را پیگیری بفرمائید .

اطلاعات فردی

لطفا نام خود را در کادر زیر وارد بفرمائید
لطفا نام خانوادگی خود را در کادر زیر وارد بفرمائید
لطفا کد ملی خود را در کادر زیر وارد بفرمائید
لطفا با انتخاب یکی از گزینه ها، جنسیت خود را مشخص بفرمائید
لطفا پست الکترونیک خود را در کادر زیر وارد بفرمائید
لطفا شماره تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد بفرمائید

اطلاعات فایل شما

لطفا اگر در مورد فایل های خود و یا هر موضوع دیگری، فرمایش خاصی دارید اینجا بفرمائید
لطفا فایل هایی را که نیاز به ترجمه آن دارید، از این ناحیه بارگذاری بفرمائید