دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
تصویر همکاری با کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا بدون حضور توسط شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

همکاری با کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا بدون حضور

همکاری با کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا بدون حضور

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با هدف جذب حداکثری نخبگان از سرتاسر جهان برای کمپین مقابله با ویروس کرونا بدون حضور ، پیش نیازهای آن را فراهم کرده است . امروزه شرکت های بزرگ جهان تقسیم کار بسیار گسترده ای دارند . مثلا ممکن است پایگاه یک شرکت در ایالات متحده آمریکا باشد ، بخش اجرائی آن در هندوستان باشد ، بخش تولید آن در چین باشد ، و بخش فروش آن در کشور دیگری فعالیت کند . امروزه با پیشرفت تکنولوژی مرز و حضور کم معنا تر شده است ، همان طور که ما دیگر برای پرداخت یک قبض برق ساعت ها در بانک منتظر نمی مانیم ، خیلی از کارها هم همزمان که نیاز به تخصص ما دارد نیاز به حضور ما در سازمان مربوطه ندارد . هر قدر ما از تکنولوژی مثبت تر استفاده کنیم می توانیم در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنیم .

شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) با تکیه بر همکاران نخبه خود در بخش های مختلف از جمله بخش انفورماتیک ، به آخرین امکانات تکنولوژی آگاه بوده و قصد دارد سهولت همکاری با دانشمندان مختلف را در گرداگرد جهان برای کمپین مقابله با ویروس کرونا فراهم کند . اندیشمندان مختلف برای همکاری با ما نیاز نیست در محیط شرکت حضور به عمل آورند و زمان با ارزش خود را در ترافیک و یا سفرهای بیرون شهری و… از بین ببرند . ما شرایطی را فراهم خواهیم کرد که شما در هر جای جهان که هستید ، با حداقل زمان روزانه در حتی محیط منزل خود ، بتوانید فعالیت با کمپین مقابله با ویروس کرونا تا میزان بسیار زیادی همکاری کنید .

اگر به دنبال آن هستید که با صرف حداقل زمان در روز و یا در هفته ، به عنوان یک انسان متمدن و مسئولیت پذیر به اندازه توان خود در مقابله با ویروس کرونا برای بشریت مفید باشید بدون اینکه در برنامه های کاری روزانه هم اکنون شما اختلالی به وجود آید ، اگر به دنبال آن هستید که سازمانی را بیابید که تمام پیش نیازها و نیازهای فعالیت های مقابله با ویروس کرونا را از هر جهت به صورت عرضی آگاه باشد و با حداکثر انرژی، دانش، و قدرت تمام نیازها را فراهم کند بدون اینکه از شما زمان و هزینه ای صرف کند ، و به صورت کلی اگر به دنبال تلاش برای ساختن این جهان به جهانی زیباتر و سلامت تر بدون حضور فیزیکی خود در سازمان منظمی هستید ، به ما اعتماد کنید .