پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
تصویر حقوق مادی و معنوی کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا توسط شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو

حقوق مادی و معنوی کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

حقوق مادی و معنوی کمپین بین المللی مقابله با ویروس کرونا

اعتماد همواره قانون نا نوشته برای هر نوع همکاری است ، شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو (سهامی خاص) به عنوان یک شرکت مستقل علمی ، فرهنگی و پژوهشی با نهایت حسن نیت ، همواره رسالت خود می داند که متعهد به اخلاق باشد و حفظ دست آوردهای علمی و فردی هر انسانی را اولویت خود بداند . بی شک افرادی که در کمپین های انسان دوستانه مقابله با ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) فعالیت می کنند دغدغه های معنوی و انسانی بالاتری به نسبت دغدغه های مالی دارند با این حال شفافیت حقوق مادی و معنوی هیچ گاه چیز بدی نخواهد بود . بنابراین همواره رعایت اصول حقوقی می تواند اعتماد و آرامش دو چندان را ایجاد نماید که در کمپین یک جهان برای یک جهان برای مقابله با ویروس کرونا به این مهم توجه شده است که در ادامه خیلی شفاف به آنها خواهیم پرداخت .

کمپین مقابله با ویروس کرونا ( کمپین یک جهان برای یک جهان ) از داوطلبانی از سرتاسر جهان تشکیل شده است که به صورت غیر حضوری برای یک هدف انسان دوستانه با هم همکاری می کنند . لذا به دلایل مختلف از جمله دوری راه امکان همکاری حضوری وجود ندارد . بنابراین قبل از هر نوع همکاری حق مسلم افراد است که از حقوق مادی و معنوی هر فعالیتی خیلی شفاف آگاه شوند . برای همین راهکارهای مفیدی تدبیر شده است که ارائه می شوند و متعاقباً به روز رسانی نیز خواهند شد .

طبق قانون جهانی کپی رایت ، ایمیل های ارسال شده قابل استناد در دادگاه خواهند بود ، به این دلیل که دارای زمان و تاریخ دقیق به همراه جزئیات متن ارسال شده می باشند که هرگز قابل ادیت نیست و حتی در صورت هر مشکل پیش بینی نشده ، با حکم قضایی قابل استعلام از دیتاسنترهای معتبر مانند جیمیل، یاهو، و… نیز خواهند بود .

با وجودی که محدودیت های تعداد ارسال و دریافت ایمیل در روز در تمام شرکت هایی مثل جیمیل، یاهو، و… وجود دارد و تعداد ایمیل های دریافت شده ما بیش از حد مجاز روزانه خواهند بود از طریق ایمیل رسمی شرکت ، یا سایت رسمی شرکت ، و یا دیگر جاهای رسمی شرکت ؛ / برای مکاتبات روزانه ایمیل های نیمه رسمی ، شبکه های اجتماعی ، و… خدمت همه همکاران اعلام خواهد شد که خواهشمند است به دلیل عنوان شده برای مکاتبات روزانه از این راه های نیمه رسمی با ما در تماس باشید . با این حال تاکید می شود مطالب یافته های نهایی کارگروه های تخصصی و پشتیبانی خود را با ایمیل های معتبر جیمیل، یاهو، و… خود ، برای ایمیل های رسمی شرکت فقط و فقط ارسال بفرمائید که اطمینان در حین آرامش در زمان همکاری برای هر دو طرف برقرار باشد.

بدیهی است که هر مطلبی جهت اطلاع رسانی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) که افراد در کارگروه تخصصی و پشتیبانی تهیه کنند با ذکر نام آنها ( در صورت رضایت فرد ) از طریق شرکت نگرش اندیشمندان پیشرو منتشر خواهد شد .

در صورت یافتن هر راه درمان، واکسن، و… برای ویروس کرونا ( کووید ۱۹ ) نیز در متنی که از لحاظ حقوقی در سازمان های ثبت اختراع و… به ثبت می رسانیم، پاراگراف های ارسال شده هر فرد، به نام وی درج خواهند شد.

با این حال شایان ذکر است به صورت بدیهی تمامی حقوق معنوی همکاری در کمپین یک جهان برای یک جهان ، برای تمام افراد همکار از جمله شرکت حاضر ، و همکاران کارگروه تخصصی و پشتیبانی به صورت برابر خواهد بود و در حقوق مادی دست آورد درمانی احتمالی کمپین ، در کنار شرکت حاضر و کارگروه تخصصی ، کارگروه پشتیبانی نیز سهیم می باشند که جزئیات آن در ادامه همکاری دقیق تر بررسی شده و اطلاع رسانی خواهد شد.